16 Haziran 2010 Çarşamba

Cihangir PAZART El Yapımı Ürünler Pazarı

Cihangir Güzelleştirme Derneği'nin organize ettiği Pazart El Yapımı Ürünler Pazarı'na uğradım Pazar günü..Sanırım bu 4 ya da 5 .gidişim.. Yaz ayları geldiğinden 14.00-21.00 saatleri arasında açık olacak. Ben gittiğimde saat 5'ti ve biraz tenha idi. Sanırım sıcaktan olacak..5ten sonra ne oldu bilmiyorum. Bir de boş tezgahlar vardı..(Sahipleri hiç mi gelmedi, yoksa erken mi boşalttı bilmiyorum) Ve de tezgah koymak için müsait ve boş alanlar. Geçtiğimiz sene tezgah alabilmek için kuyruğa girdiğimi hatırlıyorum.

Bu arada güzel bir sürpriz oldu..Ne hikmetse her gidişimde Etsy'den birilerini görüyorum. Bu defa VanilyaDesign ile tanıştık. Etsy'deki dükkanına henüz koyma imkanı bulamadığı çok yaratıcı ve sevimli tasarımları var:

Pazar'da nar patlaması yaşanıyordu. Özellikle seramik çalışması olarak. Ama narın formuna ben de bayılıyorum ve farklı yorumlarını görmek hoş oluyor. Hepsi de birbirinden güzeldi. Yukarıdakiler de VanilyaDesign'ın nar kolyeleri. Aşağıda da başka tezgahlardan kareler.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder